تبلیغات
سامانه ایران صنعت - لیست شرکتهای تولید کننده روغن هاى پایه سینتتیك سینستر کشور

مرکز جامع ثبت و انتشار مشخصات و سوابق اجرایی شرکتهای صنعتی
 

 

آیا شرکت خود را به دایرکتوری صنایع ایران اضافه کرده اید تا مخاطبین آسانتر و سریعتر شما را بیابند؟

آیا در جستجوی لیست بانک اطلاعات شرکتها و صنایع هستید؟

آیا می خواهید خدمات و محصولات خود را با استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ صنعتی به هزاران متخصص و صنعتگر اطلاع رسانی کنید؟

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید

شرکت خود را به دایرکتوری صنایع ایران اضافه کنید

لیست بانک اطلاعات ایران صنعت را دریافت کنیدخدمات و محصولات خود را به صنعتگران اطلاع رسانی کنید

                                       


















iran-sanaat.mihanblog.com
iran-sanaati.mihanblog.com
iran-sanaye.mihanblog.com

 

 
iranesanati.mihanblog.com
irane-sanati.mihanblog.com
iranesanaati.mihanblog.com
irane-sanaati.mihanblog.com
iranisanat.mihanblog.com
 
iranisanaat.mihanblog.com
iran-sanaaye.mihanblog.com
www.iransanat.org
http://www.iransanat.org/maneger/Content/Documents/InfoBank.asp
http://www.iransanat.org/maneger/Content/Documents/Emailing.asp




http://emailing.mihanblog.com




 

 

 



واحد آزمایشگاه واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت پترو آموت پویا با استفاده از روش های مدرن تولید و ... واحد کنترل کیفیت بیشتر + واحد کنترل کیفیت واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت پترو آموت پویا با استفاده از روش های مدرن تولید و ... سیاه شدن تدریجی روغن موتور هنگام کار، بر خلاف تصور اغلب مردم به هیچ وجه دلیل نامرغوب بودن آن نیست پترو آموت پویا بیشتر بدانید محصولات روبین پتــرو آمــوت پویــا روغن مـوتـور بنزینـی تمـام سنتتیـک روغن مـوتـور بنزینـی تمـام سنتتیـک روغن موور بنزینی تمام سنتتـیک روبیــن دارای سطح کیفـی... روغن مـوتـور بنزینـی نیمه سنتتیـک روغن مـوتـور بنزینـی نیمه سنتتیـک ایـن محصـول با تشکـیل لایـه مـقاوم بـر روی سطــوح اصطــکاک بیـن... روغن موتور بنزینی چند درجه ای روغن موتور بنزینی چند درجه ای استفــاده از آن در مــوتورهای بنــزینی مقــرون بـه صـرفه... روغن موتور دیزلی تمام سنتتیک روبین روغن موتور دیزلی تمام سنتتیک روبین این محصول هم زمان با طراحی موتورهای دیزلی در سال 2002 فرموله شده... انتقال دستی انتقال دستی هیدرولیک و روان کننده سیالات هیدرولیک و روان کننده سیالات روغن موتور گازوییلی روغن موتور گازوییلی تاریخچه شرکت پترو آموت پویا پترو آموت پویا شرکت پترو آموت پویا از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه پالایش روغن و مشتقات نفتی آغاز نمود، پس از یک دهه فعالیت چشمگیر و توسعه و پیشرفت کمی و کیفی در تولید محصولات و احراز توانایی رقابت در عرصه بازارهای جهانی و حضور مستمر در بازار صادرات، موفق به گسترش صادرات تا قلب حوزه اتحادیه اروپا و کشورهای CIS گردید و با کسب گواهینامه های متعدد کیفی و زیست محیطی و استاندارد ملی ISO 9001 و استاندارد بین المللی HSE & ISO / TS 29001 افق مناسبی را جهت صادرات به اقصی نقاط دنیا در سر لوحه فعالیت خود قرار داده است . پرسش های متداول اگر می‌خواهید بدانید کدام روغن موتـور برای خودرو شما مناسب است، بهتر است نگاهی به در موتور خودرو بیندازید؛ زیرا شرکت سازنده خودرو شما داخل در موتور روغن سازگار با خودرو را معرفی کرده است. مراجعه به دفترچه خودرو هم راه مناسبی برای آگاهی از روغن موتــور مناسب برای خودرو شما است. یک کارشناس خودرو زمان مناسب تعویض روغن موتور را بین 5‌هزار تا 10‌هزار کیلومتر می‌داند. حتی اگر بهترین برند روغن موتور را هم برای خودرو خود استفاده کرده‌اید، حتما بعد از 10 هزار كیلومتر آن را تعویض کنید، آن هم 10 هزار تای جاده.از آنجا که در شهرهای بزرگی مانند تهران بار ترافیك بسیار زیاد است و خودروها بیش از اینکه راه بروند پشت چراغ قرمز یا در ترافیک بی حرکت در حال کار کردن هستند، زمان تعویض روغن موتور 5 هزار كیلومتر است زیرا این 5 هزار تایی که یک خودرو در چنین شهری کار کرده است با احتساب توقف‌هایی که داشته عملا به اندازه 10 هزارتای جاده خواهد بود. هنگامی که موتور شروع به کار می کند، گردش روغن در سطوح متحرک مانع از تماس فلز با فلز، سایش، خراش و یا اعمال فشار ناگهانی به قطعات موتور میگردد. گرانروی روغن موتور در لحظه راه اندازی موتور باید به اندازه کافی پایین باشد تا امکان حرکت سریع موتور فراهم شود. به علاوه برای حفاظت کافی و مناسب از موتور در دماهای زیاد، گرانروی روغن باید به اندازه کافی بالا باشد. به بیان دیگر غلظت روغن موتور باید به حدی باشد که برای کارکرد موتور در دماهای مختلف عمل روانکاری و محافظت از موتور توسط روغن ادامه یابد. بنابراین گرانروی عاملی مهم جهت حفظ روانکاری در دمای عملکردی و تشکیل لایه ای محافظ بین سطوح در حال حرکت است. بیشترینسایش موتور در لحظه استارت ایجاد می گردد. استارت راحت و آسان موتور نه تنها به وضعیت باطری، سیستم جرقه و کیفیت سوخت، بلکه به خواص فیزیکی، شیمیائی و جریان روغن موتور نیز بستگی دارد. اگر گرانروی روغن خیلی بالا و یا دمای محیط اطراف خیلی پائین باشد، نیروی مقاوم زیادی از طراف روغن موتور به قطعات موتور وارد می شود در این شرایط موتور به سختی قادر به چرخش بوده و به راحتی آغاز به حرکت نخواهد کرد. در فرمولاسیون روغن موتورهای جدید با کیفیت بالا، تمیز نگاه داشتن قطعات و جلوگیری از تشکیل لجن در موتور مشکلی است که معمولا در اثر عملکرد موتور در دماهای پائین به وجود می آید. رسوبات لجنی از ترکیب آب کندانس شده با آلودگی ها، روغن های کارکرده و احتراق ناقص، تولید می شوند. مواد تشکیل لجن در ابتدا آنقدر ریز هستند که فیلتر قادر به حذف و به دام انداختن آنها نیست. ضخامت این مواد و ذرات به مراتب کمتر از ضخامت لایه روغن روی قطعات موتور می باشد. مادامیکه این مواد اینقدر کوچک بوده و به طور مناسب پخش شوند، سبب سایش و یا تخریب موتور و قطعات آن نمی شوند. بنابراین افزایش میزان این ذرات در طول استفاده و اتصال این ذرات به یکدیگر، تشکیل توده های بزرگتری می دهند که مسدود شدن و محدودیت جریان روغن را سبب می شوند. موتورها به تشکیل مقدار زیاد لجن و صمغ برروی قطعات حساس بوده و نمی توانند آنها را تحمل کنند. رسوبات لجنی در صافی پمپ های روغن انباشته شده، جریان روغن به قطعات اساسی موتورها را محدود و سایش سریع و مخرب قطعات موتور را به دنبال خواهند داشت.